5. 2. 2013.

LUD

Od tebe mi je ostalo
nekoliko nedorečenih pesama,
i sumnja koja se izmaglila
međ’ prstima…
Potrošeni osećaj da spokojan
mogu biti samo samoćom
okovan…
i možda koja nada manje.

Nekoliko ludih noći,
neprovetrenih prostorija
i sanjivi ukus cimeta
što liči mi na nebo…
Lepi mi se pod prstima
a miriše na zimu...
i bol!

U sumrak neopipljivim snovima
dok tumaram hodnicima
potkrovlja
osećaj da još smo tu:
Ti i ja… i nekoliko neostvarenih
pogleda.

Kako ružno je sam sećati se
pokislih rumenih krovova
i udisati mlak vazduh
neponovljivog februara.
Spremni smo da se prevarimo,
ali nisam više naivan…
Nisam naivan…
Samo podmukao i lud!

Lud kao kiše po krovovima!
Lud kao sunce u sred nevremena!
Lud kao neostvarena četa
podmuklih galebova što
Dunavom marširaju!

Lud kao rat bez neprijatelja!
Lud kao rosa na tvojim usnama
prepletena mojim usnama
što osećam ih tu…

O, da li iznedriće i ovo ludilo
osećaj da u mojih snovima
više ti nije mesto?
Ili ću kao nekada
pritisnut mesecom
od nemira
čuvati te pod jastukom,
sa lažima kraj potiljka
da nikad te nisam sreo...

Нема коментара:

Постави коментар