3. 6. 2013.

MOŽEŠ LI ME VOLETI MANJE?

Našao sam te i izgubio,
i čemu dalje?
Možeš li me voleti manje?
Ja ću sve tvoje tajne
odneti sa sobom
u neki san dalek.

Ne mrzi me što sam blesav
i što te lažem!
Možeš li me voleti manje
kad sam ovako zgažen?
Granice nema dno
dok kovitlam se s tobom
beskrajno malen.

Poželim li da te zagrlim,
i da te za sebe vežem
svaki mi oblak smrvi! Ti!
I jeste zalud što si ovde…
Ili tamo, ili svugde…
U meni si!

Cepam se na stotine delova
i sklapam natenane
svaki put kad obori me
sa neba oblak.
Možeš li me voleti manje?
Prošlo je sve…
Al zar u tebi ne počivam
još budalasto šaren?

Iskrivi mi slutnju svaku,
da se dočekam
na noge kad te vidim
i pred tobom stanem:
Možeš li me voleti manje?
Daljina razbija me!
Kao vetar rasipam se
korak po korak,
dan za danom…
I dalje…

1 коментар:

  1. ceznje su mocne...
    pa nek se viju,
    vremenom ce ili privuci ljubav,
    ili ce same da se odbiju...

    ;) LJUBAV JE CUDO , ...ZIVOT JE CUDO..

    ОдговориИзбриши