30. 7. 2013.

ZNAM DA ME NE ČEKAŠ


Svake noći gledam tvoj odraz u mesecu,
poručim tri pijana daška vetra
da se skotrljaju niz vodenicu
i šapnem kiši da te umije i donese dugu.

Da, baš tako nekako provodim dane…
Od sebe neumoran, od tebe ranjiv
i tek pomalo zapaljiv
da mi niko pre tebe ne priđe…

Ogrnem se paučinom od sećanja
i bos šetam poljima kopriva
da probam da poletim i o mesec
okačim i koju pahulju snega.

Ti znaš gde sam, i gde ćutim…
Zbog čega se odričem svakoga;
da ostane više mesta u meni
dok bežim od sanjivih uteha.

Produžiću noć sećanjem što proganja
dok mi za koracima nečujno upliće
tragove rastanka sa “Sunčanog keja”,
one klupe od marcipana i pepela.

I glupav sam što nepromišljen greškama
činim usluge da me pobede daljine
od kojih sam pobegao da ne sručim
sve kiše ovog vremena na nas.

Posustati ne znam, ali znam gubiti…
Iznova se budim a znam da me ne čekaš.
Moja kob se tobom ne može zvati
jer barem si moja kad si ničija.



1 коментар: