2. 8. 2013.

NA POLA PUTA

Prikrada se noć da osmehne se snu
koga ni ove noći neće biti.
Zrikavci su spremni da pevaju,
i asfalt još vreo seća na dan.

Bez očiju i osmeha
mnogo je lakše,
ali ja sam takav,
bez trajanja, sam.

Po koji dim tek smotane trave
razapinje osmeh i čednost na licu,
a bar su oči dovoljno ti plave
da se i ja mogu nasmejati…

Kao po običaju, beskrajan,
osetio sam noć u mesecu,
i sve staze su zaobilazile razum…
Našli smo se na pola puta ka bunilu.

Tek po koja grančica
osušenog cveća
sećala je na proleće…
Osula se čežnja
po staklu prozora
i više ni traga nam od odeće.

Razbašurena kosa i tek po koji
mahniti dašak vetra
mrsio je uzdah leta
sa po tepihu prolivenim znojem…
Ne sećam se da smo bili spremni
Da u neznanju i flaši brizera
pobedimo zablude…

Sada znam da je bilo zalud čekati,
da je bez trajanja svaki oblik nežnosti…
da smo i mi pokisli sa prvom prilikom
i ostavili trag u prolaznima…

Nema smisla počecima zameriti
što nisu mogli potrajati
kada se provlači iznova i iznova
zanesen sećanjem,
neki tuđ osećaj…

Нема коментара:

Постави коментар